2011-06-13

Absolut Torr

Tack vare Buzzador så fick jag testa en antiperspirant som heter Absolut Torr. Jag tränar en timme varje dag så det passade mig utmärkt. Och med tanke på värmen vi har haft den senaste tiden så var det ännu bättre att få prova på en produkt som motverkar svett och dålig lukt.

Absolut Torr kan man använda mot armsvett, handsvett och fotsvett och det räcker om man använder den en gång i veckan. Den är fri från konserveringsmedel, färgämnen och parfym. Personligen så brukar jag föredra produkter som luktar mycket men man kan ju använda sin parfym som vanligt så att man luktar lite gott. Vad tycker jag då om Absolut Torr? Jo, för mig som inte är en storsvettare så är det kanske inget jag skulle använda jämt men om jag hade något planerat som är ansträngande för kroppen så skulle jag ha på Absolut Torr. Utlandsresor till varma länder är också tillfällen då jag skulle använda produkten. Förra året när jag var i södra Spanien så svettades jag en hel del när jag promenerade omkring i närmare 40 graders värme. Absolut Torr håller vad den lovar och jag kommer med all säkerhet ta med mig den på semestern i år.





















Betyg: VVVV 4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar