2012-05-30

Vanish

Jag har tack vare Buzzador fått chansen att prova på sju olika produkter från Vanish: Oxi Action pulver, Crystal White pulver, Extra Hygiene pulver, Oxi Action gel, Crystal White gel, Förbehandlarspray, Soffa & Matta spray. Jag är imponerad över alla typer av fläckar Vanish-produkterna tog bort. Det enda jag inte fick bort från ett klädesplagg var hårfärg (vilket är ganska uppenbart att det inte går att få bort). Mina föräldrar blev glada över att bli av med fläckarna från filtmattan som täcker typ alla golv i deras hus förutom köket. Det står att det blir bäst resultat om man behandlar fläcken så snabbt som möjligt men mattsprayen tog även bort urgamla fläckar.

Jag brukar inte ha så värst många fläckar att bekämpa, men när de dyker upp så vet jag nu att det finns bra medel från Vanish som gör jobbet galant.




















Betyg: VVVVV 5/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar