2011-11-15

L'Oréal Paris Revitalift Total Repair 10

Det är alltid kul att testa nya krämer så tack till Tara för att jag fick prova L'Oréals senaste ansiktskräm. Jag gillar den här krämen, den känns inte fet eller kladdig utan går in bra i huden och gör att det känns lent och fräscht. Den bekämpar 10 ålderstecken samt skador från UV-strålar tack vare en solskyddsfaktor på SPF 20. Den innehåller även vitamin B3 och B5 vilket är bra. Man kan aldrig få för mycket vitaminer. Jag kan inte säga om den här fungerar mot rynkor eftersom jag inte har några ännu men jag antar att om jag fortsätter använda krämen så dröjer det ett tag till innan det dyker upp några. =) Det som drar ner betyget en aning är att den känns lite för mycket som en solkräm (vilket jag i och för sig har nytta av på sommaren). Den är även lite för fet för min hy. Jag har blandhy men den vill inte riktigt suga åt sig krämen så min hy ser ganska blank ut vilket jag inte är så jätteförtjust i. Lite lyster är okej, men inte mer.

























Betyg: VVV 3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar