2011-11-10

Sunsilk vibrant colour protection

Jag färgar mitt hår med jämna mellanrum och självklart vill jag ha ett shampo och balsam som behåller färgen så bra som möjligt. Tack vare Sofis mode så fick jag prova Sunsilk vibrant colour protection och jag blev nöjd med resultatet. Håret doftar gott, känns lent och glänser fint. Jag använder olika märken av shampo och balsam beroende på hur jag ska ha håret. Ibland vill jag att håret ska vara smidigt, t.ex. om jag bara ska ha håret utsläppt. Andra gånger vill jag ha det lite mer "risigt" så att det blir enklare att sätta upp håret utan att frisyren faller isär. Jag vet att man kan använda olika stylingprodukter men jag försöker hålla mitt hår så naturellt som det går. Sunsilk kommer i alla fall bli en del av min varierade shampo och balsam-användning.

























Betyg: VVVV 4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar